Kingiklubi kanta-asiakasohjelman sopimusehdot
Kingiklubiin liittyminen
Kingiklubi on Burger King Suomen kanta-asiakasohjelma, johon voi liittyä kuka tahansa vähintään 16-vuotias yksityishenkilö, jolla on käytössään toimiva sähköpostiosoite.
Liittyminen on ilmaista ja sen voi tehdä lataamalla Burger King Suomen oman sovelluksen. Etuja pääsee hyödyntämään heti. Kingiklubiin liittyvä asiakas hyväksyy liittyessään Kingiklubin säännöt eli sopimusehdot.
Oheisesta linkistä voi tutustua kanta-asiakkaiden henkilötietojen käsittelyä koskevaan tietosuojaselosteeseen.
Kingiklubin asiakastiedot
Kingiklubin jäsenyys edellyttää, että asiakas ilmoittaa liittymisen yhteydessä käytössä olevan sähköpostiosoitteensa, etu- ja sukunimensä sekä syntymäaikansa. Asiakkaan ilmoittama sähköpostiosoite toimii myös käyttäjätunnuksena Kingiklubiin.
Kaikki asiakastiedot tulee ilmoittaa oikeina ja ajantasaisina. Mikäli tiedot myöhemmin muuttuvat, tietoja voi päivittää sovelluksen käyttäjätiedoissa. Kingiklubin jäsenyys on henkilökohtainen.
Kingiklubi on asiakasohjelma, joka on suunnattu kuluttaja-asiakkaille. Kingiklubin edut ovat henkilökohtaisia.
Yhdellä henkilöllä voi olla vain yksi Kingiklubin jäsenyys eli kanta-asiakastili. Jos samalle henkilölle on luotu virheellisesti useampi kuin yksi kanta-asiakastili, asiakastilejä ei voida myöhemmin yhdistää.
Kingiklubin edut, pisteet ja tasot
Kingiklubi tarjoaa kanta-asiakkailleen sekä kerätyillä pisteillä lunastettavia palkintoja että vaihtuvia etukuponkeja. Super Etu -kupongit ovat voimassa kahden viikon ajan ja Kuukauden Etu -kupongit ovat voimassa kuukauden. Etukupongin käyttöehdot ja voimassaoloaika on merkitty kuponkiin.
Kingiklubin tarjoamat palkintoedut ja niihin tarvittavat pisteet ovat nähtävissä täällä ja sovelluksessa. Voimassa olevat ajankohtaiset etukupongit on näkyvillä sovelluksessa. Näistä eduista viestitään kanta-asiakkaille myös sähköpostitse, tekstiviestitse sekä push -viestein.
Pisteiden eli kruunujen kertyminen ja niiden käyttäminen
Kingiklubissa ansaitset pisteitä, eli kruunuja sovelluksen kautta tehdyistä ruokatilauksista suhteessa 1 € = 10 pistettä/kruunua. Kuljetusmaksut eivät kerrytä kruunuja. Ansaitset kruunuja vain sovelluksen kautta tilatuista ja maksetuista ruokatilauksista. Kruunut näkyvät applikaatiossa Kruunut-välilehdellä heti tilauksen toteutumisen jälkeen.
Kruunuja kerryttämällä pääset palkintotasoille, joilla saat mahdollisuuden lunastaa erilaisia palkintoja joko alennetulla hinnalla tai veloituksetta.
Kingiklubissa on viisi palkintotasoa:
Taso 1: 0-299 kruunua
Taso 2: 300-499 kruunua
Taso 3: 500-799 kruunua
Taso 4: 800-799 kruunua
Taso 5: 1200 kruunua tai yli
Lunastettavat palkintosi riippuvat kerryttämiesi kruunujen määrästä. Kruunuja voi kerätä ylimpään tasoon asti ennen käyttämistä tai käyttää heti, kun niitä on riittävästi palkinnon lunastamiseen. Palkinnon lunastamisen yhteydessä tililtäsi vähennetään palkintoon oikeuttava määrä kruunuja, kun palkintoedun sisältävä tilaus suoritetaan ja maksetaan. Ajantasaisen kruunujen määrän näet sovelluksen Kruunut-välilehdeltä.
Palkintotuotteita ja niihin tarvittavien kruunujen määrää voidaan muuttaa. Palkintotuotteita voi lunastaa vain sovelluksen kautta ja niiden saatavuus voi olla rajattu ravintolan, tarjoiluajan tai tilaustavan mukaisesti. Lisäksi palkinnoissa voi olla erityisehtoja, jotka kerrotaan sovelluksessa palkinnon yhteydessä. Palkinnon arvoa ei voi muuttaa rahaksi.
Pisteet eli kruunut ovat voimassa vuoden niiden ansaitsemisesta ja ne vanhentuvat aina sen kalenterikuukauden päättyessä, jolloin kyseisten kruunujen ansaitsemisesta on kulunut vuosi. Kruunuja ei voi muuttaa rahaksi eikä siirtää muille.
Kingiklubin viestintä
Kingiklubin viestintä tapahtuu pääasiassa sähköpostitse, tekstiviestitse tai sovelluksessa, joten yhteystietojen ajan tasalla pitäminen on tärkeää. Push-luvan antamalla asiakas saa kanta-asiakkuuteen liittyvää viestintää myös suoraan sovelluksesta. Tällä tavoin kanta-asiakas saa tietoa asiakkuudestaan ja pääsee hyödyntämään hänelle kuuluvat edut.
Asiakasviestintä on kiinteä osa Kingiklubin asiakasohjelmaa, eikä sitä voi peruuttaa. Asiakasviestintä on luonteeltaan tiedottavaa, jolla viestitään Kingiklubin asiakkuudesta ja asiakasohjelmaan liittyvistä asioista.
Markkinointiviestintä on olennainen osa Kingiklubin asiakasohjelmaa, sillä asiakas saa sitä kautta tietoa eduistaan. Kingiklubin jäsenyys sisältää markkinointiviestintää Kingiklubin eduista ja Burger King Suomen eduista, kampanjoista ja ajankohtaisista uutuustuotteista. Markkinointiviestinnän voi halutessaan peruuttaa sähköpostien lopussa löytyvästä peruutuslinkistä tai sovelluksesta omasta profiilista.
Ehtojen muuttaminen ja Kingiklubi kanta-asiakassopimuksen irtisanominen
Restel Oy:llä on oikeus lopettaa ohjelma irtisanomalla sopimus sekä oikeus muuttaa kanta-asiakasohjelman sääntöjä tai sen sisältöä yksipuolisesti. Tällöin asiakkaalle varataan riittävä aika käyttää ansaitsemansa edut ennen ohjelman lopettamista tai ohjelman lopettamisen jälkeen.
Olennaisista muutoksista ilmoitetaan asiakkaille kohtuullisessa ajassa etukäteen, joko sovelluksessa tai sähköpostitse asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään, mikäli hän hyväksyy uudet ehdot. Mikäli asiakas ei hyväksy muuttuneita ehtoja, tulee hänen itse poistaa käyttäjätunnus sovelluksesta. Restel Oy pidättää oikeuden kanta-asiakasohjelman pisteiden poistamiseen tai jäädyttämiseen epäiltäessä väärinkäytöstä, kuten pisteiden tai palkintojen myymistä, siirtämistä tai ehtojen vastaista hankkimista.
Kingiklubin kanta-asiakkuuden voi irtisanoa koska tahansa sovelluksesta, asiakkaan omasta profiilista.
Restel Oy voi lopettaa sovelluksen tarjoamisen tai kanta-asiakasohjelman pysyvästi tai väliaikaisesti milloin tahansa.